Sürekli Yenilenen Rapor

Üyelik
29 Haz 2009
Mesajlar
77
Konum
İZMİR
200 üzeri işçi çalıştıran bir ltd. şirketi mükellefimizin 2011 in ağustos ayında işe başlayıp bir ay kadar çalışan ve o tarihten itibaren sürekli raporu yenilenen bir çalışanı var. Devamlı suretle çalışılmadığına dair bildirimi int. üzerinden yapılarak kendisine rapor parası ödeniyor.

Bu sürenin bir üst sınırı yok mudur?

şirket prim ödemediği için -ya da bir tanıdığı olduğu için- de işçiyi çıkartmıyor.
şirketin muhasebesi bu durumda nasıl bir yol izlemeli.

Teşekkür ederim.
 
Üyelik
13 Tem 2010
Mesajlar
640
Konum
İstanbul
Ynt: Sürekli Yenilenen Rapor

Çıkartmıyorsa.. çıkartmak istemiyorsa problem yok..

Çıkartmak isterse.. bununla ilgili 4857 sayılı iş kanununun 25. maddesine bir göz atın..
 
Üst