- Üyelik
- 20 Ara 2010
- Mesajlar
- 9
Arkadaşlar öncelikle yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Aslında muhasebeci değilim ama mecburiyetten Özel bir yapı inşaatının sgk işlerini takip ediyorum, sorum şu;
Ücret bordrosunu düzenliycem ama bir noktada takıldım. Mart / 2011 ay'ı içerisinde 11 işçi çalıştı inşaatta. Bu işçilerden 6'sı mart ay'ı içinde 2 kez giriş çıkış yaptılar. Ücret bordrosunda " İşe başlama ve İşten ayrılış tarihlerine takıldım. Söz konusu o 6 işçinin bilgilerini girerken hangi tarihleri baz alıp ilgili kısımlara yazıcam?
Ya da o 6 işçi için 2. bir ücret bordrosumu düzenliycem,
Tşk.ler
Ücret bordrosunu düzenliycem ama bir noktada takıldım. Mart / 2011 ay'ı içerisinde 11 işçi çalıştı inşaatta. Bu işçilerden 6'sı mart ay'ı içinde 2 kez giriş çıkış yaptılar. Ücret bordrosunda " İşe başlama ve İşten ayrılış tarihlerine takıldım. Söz konusu o 6 işçinin bilgilerini girerken hangi tarihleri baz alıp ilgili kısımlara yazıcam?
Ya da o 6 işçi için 2. bir ücret bordrosumu düzenliycem,
Tşk.ler
