Merhaba,
Öncelikle konuyu umarım doğru kategori altına yazmışımdır.
Kurulma aşamasında olan bir LTD. şirket için, kiralanmış olan ofise demirbaş (masa, sandalye, bilgisayar parçaları vs..) alımı aşamasında faturayı ne şekilde kestirtmemiz gerekir? Şirketin bağlı olacağı vergi dairesi belli ancak henüz vergi dairesine başvuru yapılmadığı için vergi numaramız belli değil..
Bir dükkan sahibine sorduğumda, şirketin ünvanı ve adresini yazdıktan sonra "Yeni kuruluş" şeklinde bir ibare yazılarak, vergi dairesi ve vergi nosuna gerek kalmadan faturayi kesebilecegini ve benim de bu masrafları gider olarak gösterebileceğimi söyledi. Doğruluk payı varmıdır?
Alacağım demirbaşlar için şirket kuruluş işlemlerinin bitmesini mi beklemeliyim yoksa şimdiden yukarıdaki gibi fatura kestirmemin bir sakıncası varmıdır?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar..
Öncelikle konuyu umarım doğru kategori altına yazmışımdır.
Kurulma aşamasında olan bir LTD. şirket için, kiralanmış olan ofise demirbaş (masa, sandalye, bilgisayar parçaları vs..) alımı aşamasında faturayı ne şekilde kestirtmemiz gerekir? Şirketin bağlı olacağı vergi dairesi belli ancak henüz vergi dairesine başvuru yapılmadığı için vergi numaramız belli değil..
Bir dükkan sahibine sorduğumda, şirketin ünvanı ve adresini yazdıktan sonra "Yeni kuruluş" şeklinde bir ibare yazılarak, vergi dairesi ve vergi nosuna gerek kalmadan faturayi kesebilecegini ve benim de bu masrafları gider olarak gösterebileceğimi söyledi. Doğruluk payı varmıdır?
Alacağım demirbaşlar için şirket kuruluş işlemlerinin bitmesini mi beklemeliyim yoksa şimdiden yukarıdaki gibi fatura kestirmemin bir sakıncası varmıdır?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar..