Merhaba Arkadaşlar...
Benim sorum şu olacaktı.Yıl ortasında mükellef defterlerini başka bir muhasebeciye vermek istiyor diyelim.Bu durumda o zamana kadar yapılan kayıtlar eski muhasebecide ondan sonra yapılan kayıtlar yeni muhasebecide olacak.Yeni muhasebeci o zamana kadar yapılan işlemleri kayıtlarına almak zorunda olması gerekiyor çünkü yıllık beyanname verecek..Defter dökümündede sorun çıkabilir.Bu gibi durumda muhasebeciler ne yapıyor?Aranızda bu durumu yaşayan olmuştur veya tecrübe olarak fikri olan vardır.Bu konuda ne gibi işlemler yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim.Görüşlerinizi beklemekteyim...
Benim sorum şu olacaktı.Yıl ortasında mükellef defterlerini başka bir muhasebeciye vermek istiyor diyelim.Bu durumda o zamana kadar yapılan kayıtlar eski muhasebecide ondan sonra yapılan kayıtlar yeni muhasebecide olacak.Yeni muhasebeci o zamana kadar yapılan işlemleri kayıtlarına almak zorunda olması gerekiyor çünkü yıllık beyanname verecek..Defter dökümündede sorun çıkabilir.Bu gibi durumda muhasebeciler ne yapıyor?Aranızda bu durumu yaşayan olmuştur veya tecrübe olarak fikri olan vardır.Bu konuda ne gibi işlemler yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim.Görüşlerinizi beklemekteyim...