fonradar

Yurtdışı Şube işlemleri

Üyelik
8 Şub 2011
Mesajlar
13
Merhabalar,

Yurtdışında (Kuzey Irak) şube açılışı gerçekleştirdik, burada başlayan bir inşaat işimiz mevcut, bununla ilgili daha önceden inşaat sektöründe çalışmadığım için bir kaç sorunumda yardımlarınızı bekliyorum.


Yurtdışında açılan şubemiz Kuzey Irakda ABC Company olarak işlem görmektedir, bununla ilgili,

  • Yurtdışına Türkiyeden alıp gönderdiğimiz malzemeler mevcut, Yurtdışına direk mal aldığımız firmalar göndermekte,
    Faturalarında ABC Company ve Kuzey Iraktaki adresi yazıp göndermekte ama ödemeleri biz buradan nakit veya çek olarak ödemekteyiz, bunların muhasebe kaydını ne şekilde yapabilirim ?
  • Kesilen faturalar yurtdışı şubemiz adına kesilmiş durumda ben burada kayda almam gerekmekte mi? Kesilen faturalarda önceden de belirttiğim gibi ABC Company gibi bir isim geçmekte
  • Orada çalışan ve yavas yavas geri dönen personelin ödemelerini nasıl gerçekleştirmem gerek çünkü bunlşarın SGK işlemleri gerçekleştirilmemiştir, SSK değiller...


Yardımlarınızı beklemekteyim...

[/list]
 
Ynt: Yurtdışı Şube işlemleri

konu günceldir, yardımlarınızı bekliyorum
 
Üst