Kuruma Bildirilecek Firma Email Adresleri Hk.

bilanco

Katkı Sunan Üye
Üyelik
31 May 2005
Mesajlar
180
Konum
salihli
Arkadaşlar bugün son olan kuruma email adresi bildirme zorunluluğunu 31.12.2012 tarihine kadar uzatmışlar.
Doğrumudur bilgisi olan varmı ?

Ayrıca firmaların mail adresi yerine muhasebe bürosunun mail adresini mi göndereceksiniz ?
Çünkü oradan gelen bilgiler firmanın işine yaramaz, bizede bu bilgiler geç gelebileceğinden kendi mail adreslerimizi vermenin yararlı olacağını düşünüyorum.
Herkese iyi çalışmalar...
 
Uzatıldığı doğrudur.
Şahsınızın değil ama ofis olarak kullandığınız sabit bir mail adresi varsa o şekilde de olabilir.Fakat defter teslimi anında bu konuyu hatırlamanız gerekecektir.
 
Uzatıldığı doğrudur.
Şahsınızın değil ama ofis olarak kullandığınız sabit bir mail adresi varsa o şekilde de olabilir.Fakat defter teslimi anında bu konuyu hatırlamanız gerekecektir.

üstad defter teslimi derken, biraz açabilirmisiniz ?
 
e-bildirge ekranında kullanıma açılmış. gerek işveren gerek yetkili kullanıcı olarak 3 adet girilebilmektedir.
 
üstad defter teslimi derken, biraz açabilirmisiniz ?

Defter tesliminden kastım,muhasebenin bırakılması yani defterin mükellefe teslimidir.Eğer kendi mail adreslerinizi sisteme girmişseniz, mükellefi veya yeni meslek mensubunu uyarıp,kendi mail adresleri olarak düzeltme yaptırılması daha doğru olacaktır.
 
Vizite giriş ekranında bir güncelleme var
ebildirgeye girince ordaki uyarı gereği adres güncellemesi var
e bildirgenin içinde
e posta güncelleme var
üçünüde yaptım
 
Üst