Merhaba, freelance olarak içerik yazarlığı yapıyorum. Şubat ayında bir firmayla sürekli çalışmaya başladık ben de, şirketler sonuçta diye şahıs şirketi açtım. 10 aydır her ay düzenli bi şekilde yazdıklarımı gönderiyorum ve onlarda günü sabit olmasada her ay ticari hesaplarından şahıs hesabıma para aktarıyorlar. Hiç fatura istemediler ben de yıllık toplu bi şekilde tek bir ayda keseceğimi düşündüm. Dün itibariyle benden cari ekstreyi istediler.
Şimdi kısaca özet geçmeye çalıştığım konuya nazaran iki sorum olacak;
1. Bugün şubat ayına ait fatura kesemeyeceğime göre, aralık ayında toplam 11 ayın faturasının bedelini tek faturada kesince bir sıkıntı oluyor mu? Oluyorsa bana olsun, karşı şirkete yansıyacak bir durum mevcut mu? Ben sonuçta ödeme yaptıkları tutarları toplu bi şekilde kesip vereceğim.
2. Resmi hesap ekstresi nedir nasıl hazırlanır?
Zahmet edip okuyan herkese iyi ve sağlıklı günler.
Şimdi kısaca özet geçmeye çalıştığım konuya nazaran iki sorum olacak;
1. Bugün şubat ayına ait fatura kesemeyeceğime göre, aralık ayında toplam 11 ayın faturasının bedelini tek faturada kesince bir sıkıntı oluyor mu? Oluyorsa bana olsun, karşı şirkete yansıyacak bir durum mevcut mu? Ben sonuçta ödeme yaptıkları tutarları toplu bi şekilde kesip vereceğim.
2. Resmi hesap ekstresi nedir nasıl hazırlanır?
Zahmet edip okuyan herkese iyi ve sağlıklı günler.