merhaba değerli üstatlar,
31/12 tarihinde belirli süreli iş sözleşmesinin sona ermesi nedeniyle işten ayrılış bildirgesi düzenleyerek 17 işgünü üzerinden çıkış verdiğimiz personel 01/01 itibarıyla tekrar işe başlamış durumdadır. (girişleri 31/12 de yapıldı)
şimdi e-bildirge düzenleme esnasında her personeli iki satırda göstererek önce 31/12 çıkış (17 gün); daha sonra 01/01 giriş (14 gün) göstermek istediğimizde personel adına 31 iş günü prim göründüğünden sistem hata veriyor.
satırlardan herhangi birinde 16 veya 13 gün yazınca doğal olarak çıkış ve giriş tarihlerine göre sistem hata mesajı veriyor.
aynı satırda 31/12 çıkış ve 01/01 giriş gösterip 30 prim günü seçtiğimde ise giriş tarihi çıkış tarihinden sonra olamaz hata mesajı çıkıyor.
ancak 01/01 giriş satırında 13 prim günü ve 1 eksik gün belirttiğimde ikinci satırı ekleyebildim. eksik gün nedeni olarak ise diğer nedenler seçtim.
şimdi bu durumda ben ne şekilde bir yol izlemeliyim. var mıdır bunun bir çözümü?
şimdidden teşekkür ederim.
31/12 tarihinde belirli süreli iş sözleşmesinin sona ermesi nedeniyle işten ayrılış bildirgesi düzenleyerek 17 işgünü üzerinden çıkış verdiğimiz personel 01/01 itibarıyla tekrar işe başlamış durumdadır. (girişleri 31/12 de yapıldı)
şimdi e-bildirge düzenleme esnasında her personeli iki satırda göstererek önce 31/12 çıkış (17 gün); daha sonra 01/01 giriş (14 gün) göstermek istediğimizde personel adına 31 iş günü prim göründüğünden sistem hata veriyor.
satırlardan herhangi birinde 16 veya 13 gün yazınca doğal olarak çıkış ve giriş tarihlerine göre sistem hata mesajı veriyor.
aynı satırda 31/12 çıkış ve 01/01 giriş gösterip 30 prim günü seçtiğimde ise giriş tarihi çıkış tarihinden sonra olamaz hata mesajı çıkıyor.
ancak 01/01 giriş satırında 13 prim günü ve 1 eksik gün belirttiğimde ikinci satırı ekleyebildim. eksik gün nedeni olarak ise diğer nedenler seçtim.
şimdi bu durumda ben ne şekilde bir yol izlemeliyim. var mıdır bunun bir çözümü?
şimdidden teşekkür ederim.
Son düzenleme: