Merhaba Arkadaşlar
Bir konuda değerli fikirlerinizi almak istiyorum. Ben bir GSM firmasının taşeronunda ofiste çalışıyorum. 4 Gün işe gidip 4 gün izin yapıyorum. Bayram, resmi tatil ne nasıl denk gelirse çalışıyorum. Bu 4 günde yemek molası dahi vermeden 12 saat çalışıyorum ama kanunen 11 saat baz alındığı için mesai çizelgesine 11 saat işaretleniyor. 30 Günde 15 gün işe gittiğim için 15*11=165 saat aylık çalışmam görünüyor.
Resmi tatillerdeki fazla mesai hakkım nedir acaba benim?
Bir konuda değerli fikirlerinizi almak istiyorum. Ben bir GSM firmasının taşeronunda ofiste çalışıyorum. 4 Gün işe gidip 4 gün izin yapıyorum. Bayram, resmi tatil ne nasıl denk gelirse çalışıyorum. Bu 4 günde yemek molası dahi vermeden 12 saat çalışıyorum ama kanunen 11 saat baz alındığı için mesai çizelgesine 11 saat işaretleniyor. 30 Günde 15 gün işe gittiğim için 15*11=165 saat aylık çalışmam görünüyor.
Resmi tatillerdeki fazla mesai hakkım nedir acaba benim?