merkezi Gaziantepte olan işyeri için Ankarada irtibat bürosu açmak istiyoruz.
sadece irtibat bürosu (şube değil) bir hizmet veya mal teslimi yapılmayacak..
1- ticaret odasına kayıt gereklimi
2- hangi Vergi dairesine ne tür başvurular ve evraklar gerkli (ankaradaki vergi dairesine sadece kira stopajı yönünden mi bağlı olunur.sadece muhtasar beyannamemi vermek gereklidir.)
3-irtbiar bürosunda çalışacak personelin sgk kaydı yani işe girişi gaziantepten gösterilse sakınca varmıdır. (ankarada görünecekse yine onun stopajıda ankaradaki vergi dairesinemi yoksa gaziantepteki vergi dairesine bildirmemiz gereklidir.)
bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Konu başlığı ve içeriğinde Büyük Harf kullanmak yasaktır.!
Lütfen Forum Kuralları' na uyunuz.!
sadece irtibat bürosu (şube değil) bir hizmet veya mal teslimi yapılmayacak..
1- ticaret odasına kayıt gereklimi
2- hangi Vergi dairesine ne tür başvurular ve evraklar gerkli (ankaradaki vergi dairesine sadece kira stopajı yönünden mi bağlı olunur.sadece muhtasar beyannamemi vermek gereklidir.)
3-irtbiar bürosunda çalışacak personelin sgk kaydı yani işe girişi gaziantepten gösterilse sakınca varmıdır. (ankarada görünecekse yine onun stopajıda ankaradaki vergi dairesinemi yoksa gaziantepteki vergi dairesine bildirmemiz gereklidir.)
bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Konu başlığı ve içeriğinde Büyük Harf kullanmak yasaktır.!
Lütfen Forum Kuralları' na uyunuz.!