Herkese selam ve saygılar, günaydınlar, hayırlı günler, hayırlı işler, işveren kendi şahsı adına hadımköy de arazi alıyor bu araziyi işyerine kiralayacak ve kira sözleşmesi yapacak şu an arazi üzerinde depo inşaatı başlamış durumda ama bu inşaat giderlerinin faturası kiralamayı yapan işyerine kesilecek 1-işyerinin bu inşaat giderlerini özel maliyet hesaplarında izlemesi için kira sözleşme tarihi önemlimi gider faturalarından önceki bir tarihe mi kira sözleşmesi yapalım 2-özel maliyetler gider değildir ve amortisör ayıracağız sözleşme kaç senelik yapılmalı ve kaç senede giderleştirmemiz daha uygun olur 3- vergi dairesine şube olarak mı açılışı bildirmemiz uygun olur yoksa sadece karar defterine depo diye karar aldırsak yeterlimi 4-damga vergisi olacak mı,olacaksa ne kadar?Kanuni yönden nelere dikkat etmemiz lazım teşekkürler.