Arkadaşlar yeni kurulan bir firmada işe başladım. Biraz işin acemesiyim. müsade ederseniz birkaç soru sormak istiyorum.
öncelikle kredi ile ilgili olan olsun. Geçtiğimiz ay şirket yp olarak kredi aldı bir miktar. ben gelmeden belli bir faizi de ödenmiş. Ben bu kredi mevzuunda 180 ve 280 olayını anlayamıyorum. 180 veya 280 e attığımız zaman faizleri ödemesi sırasındaki kayıt nasıl oluyor. İlk sorum buydu.
İkincisi şirket gümrükten bir mal aldı yeni. Fatura tarihinden 2 gün önce navlunu ve sigortası dahil tedarikçiye tüm ödemeler yapıldı. Sorum şu ben malın maliyetini hesaplarken ödeme yaptığım tarihi mi fatura tarihini mi, yok sa gümrükten girdiği tarihi mi baz almalıyım?
üçüncü bir sorum ise. şirketin belgelendiremediği giderlerinin kaydı nasıl oluyor?
Yardımcı olursanız çok sevinirim. Herkese iyi akşamlar.
öncelikle kredi ile ilgili olan olsun. Geçtiğimiz ay şirket yp olarak kredi aldı bir miktar. ben gelmeden belli bir faizi de ödenmiş. Ben bu kredi mevzuunda 180 ve 280 olayını anlayamıyorum. 180 veya 280 e attığımız zaman faizleri ödemesi sırasındaki kayıt nasıl oluyor. İlk sorum buydu.
İkincisi şirket gümrükten bir mal aldı yeni. Fatura tarihinden 2 gün önce navlunu ve sigortası dahil tedarikçiye tüm ödemeler yapıldı. Sorum şu ben malın maliyetini hesaplarken ödeme yaptığım tarihi mi fatura tarihini mi, yok sa gümrükten girdiği tarihi mi baz almalıyım?
üçüncü bir sorum ise. şirketin belgelendiremediği giderlerinin kaydı nasıl oluyor?
Yardımcı olursanız çok sevinirim. Herkese iyi akşamlar.