kariyerim3568
Katkı Sunan Üye
- Üyelik
- 1 Ocak 2006
- Mesajlar
- 208
Değerli arkadaşlar ve meslektaşlarımız. Ben üç şirketin muhasabecisiyim şirketlerimizin bütün muhasebe işlemlerin yapmaktayın. Şube açılış, kapanış, yazar kasa işlemleri, SGK işlemleri ve şirketle ilgi tüm kararları ben almaktayım ve kesinlikle faturalar şirketimizin bünyesinde olup bütün muhasebe kayıtları şirket bilgisayarında kayıtlıdır. Anlayacağınız şirketin defteri tutan muhasebecimiz hiç bir işlem yapmamakla beraber muhasebecimizin bürosunda şirketimiz ile ilgi hiç bir evrak olmamaktadır. Muhasebecimiz sadece benim hazırladım mizana göre beyannamemizi hazırlıyor ve onaylıyor. Hal böyle olunca biz sadece muhasebecimizie ücret olarak beyannama gönderim bedeli ödemek istiyoruz. Bu bedelin ne kadar olduğunu bilen arkadaşlar varmı. Şirketlerle ilgili bilgiler aşağıdadır.
Şirketlerimizin 2 si A.Ş. ve biri LTD.ŞTİ.
A.Ş. den bir ve LTD. ŞTİ. Aktif değil yani gayri faal. herhangi bir alış ve satış olmamaktadır.
Diğer A.Ş. Aktif olmakla 15 çalışanı olmaktadır.
TEŞEKKÜR EDERİM.
Şirketlerimizin 2 si A.Ş. ve biri LTD.ŞTİ.
A.Ş. den bir ve LTD. ŞTİ. Aktif değil yani gayri faal. herhangi bir alış ve satış olmamaktadır.
Diğer A.Ş. Aktif olmakla 15 çalışanı olmaktadır.
TEŞEKKÜR EDERİM.