Merhaba Arkadaşlar,
bildirim süresi geçmişl olan (istirahat süresinin bitiminden itibaren olan 5 günlük süre geçmiş) raporun zamanında bildirilmemesinden dolayı cezaya maruz kalmamak için ne yapabilirim. rapor haziran ve temmuz aylarını kapsamakta. rapor bitiminde tek seferde bildirim yapacaktım. haziran ayında eksik gün bildirdim aylık bildirgede, dolayısıyla temmuz ayındada bildirmek zorunda kalacağım.
- çalışan rapor parası için başvuruda bulunsun mu ?
- başvuruda bulundupğu zaman bize ceza keserler mi?
- çalışan başvuruda bulunmasın , bende sgk nın bana yazı ile rapor bildirimi için tebliğini mi bildireyim ?
ne yapmalıyım
bildirim süresi geçmişl olan (istirahat süresinin bitiminden itibaren olan 5 günlük süre geçmiş) raporun zamanında bildirilmemesinden dolayı cezaya maruz kalmamak için ne yapabilirim. rapor haziran ve temmuz aylarını kapsamakta. rapor bitiminde tek seferde bildirim yapacaktım. haziran ayında eksik gün bildirdim aylık bildirgede, dolayısıyla temmuz ayındada bildirmek zorunda kalacağım.
- çalışan rapor parası için başvuruda bulunsun mu ?
- başvuruda bulundupğu zaman bize ceza keserler mi?
- çalışan başvuruda bulunmasın , bende sgk nın bana yazı ile rapor bildirimi için tebliğini mi bildireyim ?
ne yapmalıyım
