Arkadaşlar Küçük Bir Rehber Olacak Şeklinde Büroda Hangi İşi Nasıl Yaptığımızı Yazalım.Bir Nevi Tecrübe Haritası Gibi...
Örneğin Bir Arkadaş Sormuş; Defter Tasdik Bilgilerinin Gib'e Yüklenmesi Hk.
Bu En Basitinden Kdv De Olabilir, Yeter ki Klavuz Olsun
_______________________________________________________________________________
Bir Büroda Karşılaşılabilecek Tüm İşler...
" Konusunda ki İşi Şu Şekilde Yapmalısınız" Diye Yazıp, Tecrübeli Meslektaşlarımızdan Yardım Bekliyorum...
Örneğin Bir Arkadaş Sormuş; Defter Tasdik Bilgilerinin Gib'e Yüklenmesi Hk.
Bu En Basitinden Kdv De Olabilir, Yeter ki Klavuz Olsun
_______________________________________________________________________________
Bir Büroda Karşılaşılabilecek Tüm İşler...
" Konusunda ki İşi Şu Şekilde Yapmalısınız" Diye Yazıp, Tecrübeli Meslektaşlarımızdan Yardım Bekliyorum...