fonradar

e-bildirge de hata

Üyelik
18 Eki 2008
Mesajlar
22
Arkadaşlar 2009-Temmuz döneminin aylık prim ve hizmet belgesi girişlerini yaptım.Fakat çıkış vermem gereken 4 kişinin (zaten toplam 4 kişi var.Yani tüm çalışanların çıkışı verilmedi)çıkışlarını e-bildirge üzerinden onaylamayı unuttum.Sistem üzerinde aylık prim ve hizmet belgesi (asıl)-(ek) ve (iptal) yerleri var biliyorsunuz.İptal ederek yeniden asıl dan işlem yapılır mı.Eğer yapılırsa kısaca anlatırsanız sevinirim.
 
Ynt: e-bildirge de hata

İptal kısmından işçileri iptal ettiktekten sonra EK kısmından tekrar çıkış tarihlerini yazarak yapacaksınız.Asıldan değil.
 

Benzer konular

Üst