Merhaba
Arkadaşlar 2014 Aralık ayı itibariyle E-Defter kullanımına başladım.Mikro 15 Muhasebe ve E Defter programını kullanıyorum.
Fatura kayıt işlemi yaparken : ..... tarih .... nolu fatura XXX Firması diye açıklama yazıyorum.
Banka işlemlerinde ise : .... tarihinde xxx bankasından yyy bankasına eft diye açıklama yazıyorum.Ya da --- tarihinde xxxx bankası masraf (Dekont vs hiç bir şey yazmıyorum)
Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda ;
- E Defter beratımı ne zaman yapmalıyım?
- İşlem açıklamalarımda bir sorun var mıdır ?
- Zaman damgasını kullanmak zorunda mıyım ve nereden temin edebilirim?
Arkadaşlar 2014 Aralık ayı itibariyle E-Defter kullanımına başladım.Mikro 15 Muhasebe ve E Defter programını kullanıyorum.
Fatura kayıt işlemi yaparken : ..... tarih .... nolu fatura XXX Firması diye açıklama yazıyorum.
Banka işlemlerinde ise : .... tarihinde xxx bankasından yyy bankasına eft diye açıklama yazıyorum.Ya da --- tarihinde xxxx bankası masraf (Dekont vs hiç bir şey yazmıyorum)
Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda ;
- E Defter beratımı ne zaman yapmalıyım?
- İşlem açıklamalarımda bir sorun var mıdır ?
- Zaman damgasını kullanmak zorunda mıyım ve nereden temin edebilirim?