Merhaba arkadaşlar
Müşterimin eşinin 2011 yılında 3 aylık(6-7-8) bir dönemde mükellefiyet durumu olmuş. Bu döneme ait herhangi bir beyanname verilmemiş, şimdi bugün itibariyle geçmişe dönük 8 adet boş beyanname vermemiz gerekiyor.
3 adet kdv beyannamesi(6-7-8/2011)
2 adet muhtasar beyannamesi(2 ve 3.dönem-2011)
2 adet geçici vergi beyannamesi(2 ve 3.dönem-2011)
1 adet gelir vergisi veyannamesi(mart-2012)
Bu işlemle ilgili ek4 elektronik beyanname aracılık sözleşmesi yapmam gerekiyor, peki hizmet sözleşmesi yapmam da gerekiyor mu? İlk defa ek4 yapıcam bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
teşekkürler
Müşterimin eşinin 2011 yılında 3 aylık(6-7-8) bir dönemde mükellefiyet durumu olmuş. Bu döneme ait herhangi bir beyanname verilmemiş, şimdi bugün itibariyle geçmişe dönük 8 adet boş beyanname vermemiz gerekiyor.
3 adet kdv beyannamesi(6-7-8/2011)
2 adet muhtasar beyannamesi(2 ve 3.dönem-2011)
2 adet geçici vergi beyannamesi(2 ve 3.dönem-2011)
1 adet gelir vergisi veyannamesi(mart-2012)
Bu işlemle ilgili ek4 elektronik beyanname aracılık sözleşmesi yapmam gerekiyor, peki hizmet sözleşmesi yapmam da gerekiyor mu? İlk defa ek4 yapıcam bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
teşekkürler