Eksik Bildirimleri Geçmiş Yıllara Ait

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan gurysmn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
22 Ara 2011
Mesajlar
21
Konum
ankara
Geçmiş Yıllara Ait Eksik Gün Bildirirmi

2007 / 2008 dönemlerine ait elsik gün bildirimleri gelmekte bununla ilgili neler yapabilirim geçmişe dönük evrak bulamıyorum aylık hizmet belgesi verilebileceğini öğrendim ama tam anlamıyla nasıl hazırlanacağını bilmiyorum bu konuyla ilgili yardımlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.

saygılarımla
 
Son düzenleme:
Sayın Formdaşım

Burda eksik günlerin neden kaynaklandığını bilmek önemli eğer eksik gün geriye düzenlenebilir olmayan bir evraktan (Hastane Raporu Vb.)kaynaklanıyorsa sorun yok.Ceza da olmaz aylık Prim Hizmet belgenizide düzeltmenize gerek yok.Fakat eksik gün puantaj kayıtlarından kaynaklanıyorsa size bunu kuruma süresi içinde vermediyseniz veya süresi içinde verip de ispat edemiyorsanız o zaman Aylık Prim Hizmet Belgenizi ilgili dönemler için düzenleyip vermeniz şart.Tabi burda cezada olacak.Onun için yapmanız gereken internetten Boş Aylık Prim Hizmet belgesi indirin 2007 ve/2008 yılında Kuruma verilen ve eksik günleri Puantaj veya herhangi bir nedenden dolayı eksik bildirilen (hastane raporu hariç) kişilerin eksik gün kadarını bildirgede yazarak hesaplamaları yapın.Kuruma bildirin

FERHAT
 
Üst