Eksik gün bildirimi

Üyelik
5 Ocak 2012
Mesajlar
21
Konum
izmir
110 kişi çalışan işyerimiz mevsimliktir. aralık ayında (19.12.2012) mevsim çıkışları yapıldığından işçi sayısı 20 ye düşmüştür. bu durumda aralık ayı için eksik gün bildirim formunu düzenlemem gerekirmi?
 
Ynt: eksik gün bildirimi

5411 sayılı Bankacılık Kanunu kapsamındaki kuruluşların işyerleri ve toplu iş sözleşmesi yapılan işyerleri ile 50 ve üzerinde sigortalının çalıştırıldığı aylara ilişkin özel sektör işyerlerinde eksik gün bildirim nedenlerinin aylık prim ve hizmet belgesinde belirtilmesi yeterlidir. Bu işyerleri için ayrıca eksik gün bildirim formu ile eki belgeler aranmaz."

50 ve üzeri sigortalının çalıştırıldığı aylara ilişkin açıklaması ile yetinmek zorundayız :) Aralık ayında 110 işçi çıksada o ay çalışan sayısı 130 dur yani aralık ayı bordrosunda kaç kişi görünecek 130 kişi bir sonraki ay düzenlemeniz gerekir diye düşünüyorum
yalnız bu benim şahsi yorumumdur...
 
Ynt: Eksik gün bildirimi

aslında bende sizin gibi düşünüyorum, ama yine de risk almayıp eksik gün bildirgesi düzenleyip göndersem mi diye düşünmüyor da değilim.
 
Ynt: Eksik gün bildirimi

bilgi için teşekkürler, ben bu düzenlemeyi atlamışım.

50 kişinin hesabı şirket bazında mı , işyeri bazında mı. yani toplamda mı, her işyeri dosyası itibariyle mi
 

Benzer konular

Üst