Arkadaşlar ,
Benim sorum şudur..İşyerinde çalışan üretim müdürü emekli oldu.Fakat ara ara işyerinde çalışıyor bir nevi danışmanlık yapıyor ve bunun karşılığında belli bir ücret ödüyoruz...Sürekli çalışmadığı için sigortalı yapmam mantıklı değil.Bunu ne şekilde yaparsam ödediğim parayı gider olarak kayıt yapabilirim...Kişinin danışmalık yaptığına dair evrak verme şanşı yok.Ben gider pusulasımı düzenleyeceğim.Sonuçta kişi vergi mükellefi değil şahış...Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...Yada part time çalışıyor yada kısa süreli çalışan mı göstereceğim...Bu kısmı süreli çalışma hakkında da bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...İyi Çalışmalar...
Benim sorum şudur..İşyerinde çalışan üretim müdürü emekli oldu.Fakat ara ara işyerinde çalışıyor bir nevi danışmanlık yapıyor ve bunun karşılığında belli bir ücret ödüyoruz...Sürekli çalışmadığı için sigortalı yapmam mantıklı değil.Bunu ne şekilde yaparsam ödediğim parayı gider olarak kayıt yapabilirim...Kişinin danışmalık yaptığına dair evrak verme şanşı yok.Ben gider pusulasımı düzenleyeceğim.Sonuçta kişi vergi mükellefi değil şahış...Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...Yada part time çalışıyor yada kısa süreli çalışan mı göstereceğim...Bu kısmı süreli çalışma hakkında da bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...İyi Çalışmalar...