Üstatlar, Bildiğiniz üzere Geçici vergi beyannamelerinde Fatura bilgilerini yazma zorunluluğu bulunuyor ama ben bununla ilgili tebliğ, v.s. bulamadım. Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Diğer bir sorum ise şu olacak. Bilgidiğimiz ve uygulamada yaptığımız iş genelde son kullanılan fatura, fatura yoksa boş geçerek beyan ediyoruz. Ama aklıma takılan soru şu fatura yok ama yazarkasa fişi varsa (Fatura mahiyetinde Belge) veya Ototbüs firmalarının kullandığı yolcu taşıma biletleri / Yolcu listeleri yazılacak mı acaba yoksa fatura yoksa yazmaya gerek yokmudur?
Bunla ilgili yorum yapabilen var mı acaba ve dahası birde bunlara yasal bir dayanak lazım...
Şimdiden sağolun...
Diğer bir sorum ise şu olacak. Bilgidiğimiz ve uygulamada yaptığımız iş genelde son kullanılan fatura, fatura yoksa boş geçerek beyan ediyoruz. Ama aklıma takılan soru şu fatura yok ama yazarkasa fişi varsa (Fatura mahiyetinde Belge) veya Ototbüs firmalarının kullandığı yolcu taşıma biletleri / Yolcu listeleri yazılacak mı acaba yoksa fatura yoksa yazmaya gerek yokmudur?
Bunla ilgili yorum yapabilen var mı acaba ve dahası birde bunlara yasal bir dayanak lazım...
Şimdiden sağolun...