Herkese merhabalar. Jandarmada çalışan mutemet olarak bir soru sormak istiyorum. Personel hayat sigortası yaptırıyor. Bu poliçe yıllık peşin ya da aylık bazda oluyor farketmez. Personel bize poliçeyi gönderip o ay ki gelir vergisinden düşürdü. Fakat poliçeyi iptal edip parasını tekrar aldı. Ya da daha önceden poliçeyi iptal etti. Bu durumda kamu mali yönetimi sisteminde bu durum ortaya çıkar mı ? sigorta şirketleri ya da hazine ve maliye bakanlığı bu durumu tespit edip bize yazı gönderir mi ? İlgili personele kamu zararı çıkar mı ?