Merhaba,
2017 Ağustos ve Eylül döneminde bir işçiyi fazladan eksik gün gösterdiğimizi farkettik.
Bu dönemlere ilişkin kanuni süresi içinde Prim Hizmet Bildirgesini vermiştik.
Sadece hata yaptığımız sigortalı için kağıt ortamında iptal ve ek bildirge düzenleyip kuruma versek yeterli olur mu?
Diğer çalışanlarda yanlış bildirim yok çünkü.
Ek bildirge vermenin sekizde bir oranın özel usulsüzlük cezası olduğunu biliyorum. Bizim durumumuz buna giriyor zannedersem.
Son sorum: Eksik Gün Bildirim Formu içinde ayrıca bir bildirim, düzeltme yapmamız gerekir mi?
Teşekkürler, iyi çalışmalar...
2017 Ağustos ve Eylül döneminde bir işçiyi fazladan eksik gün gösterdiğimizi farkettik.
Bu dönemlere ilişkin kanuni süresi içinde Prim Hizmet Bildirgesini vermiştik.
Sadece hata yaptığımız sigortalı için kağıt ortamında iptal ve ek bildirge düzenleyip kuruma versek yeterli olur mu?
Diğer çalışanlarda yanlış bildirim yok çünkü.
Ek bildirge vermenin sekizde bir oranın özel usulsüzlük cezası olduğunu biliyorum. Bizim durumumuz buna giriyor zannedersem.
Son sorum: Eksik Gün Bildirim Formu içinde ayrıca bir bildirim, düzeltme yapmamız gerekir mi?
Teşekkürler, iyi çalışmalar...