Merhaba,
İrtibat bürosunda çalışan kişi;
1.Ücretleri yurt dışındaki ana şirket tarafından karşılanıyor ve döviz olarak alıyor.
2.Büro için çeşitli masraflar yapıyor kendi adına ama bu masraflar maaşı ile birlikte yurt dışından gönderilen para ile karşılanıyor.
3.SSK primlerini de kendisi ödüyor ve tabi bu tutarda yurt dışından karşılanıyor.
Bu personelin gelir vergisi verme gibi bir durumu olur mu?
İrtibat bürosunda çalışan kişi;
1.Ücretleri yurt dışındaki ana şirket tarafından karşılanıyor ve döviz olarak alıyor.
2.Büro için çeşitli masraflar yapıyor kendi adına ama bu masraflar maaşı ile birlikte yurt dışından gönderilen para ile karşılanıyor.
3.SSK primlerini de kendisi ödüyor ve tabi bu tutarda yurt dışından karşılanıyor.
Bu personelin gelir vergisi verme gibi bir durumu olur mu?