İş Kazasının Aylık Bildirgede Bildirimi

mes_ar

Tanınmış Üye
Üyelik
23 Mar 2007
Mesajlar
2,028
Konum
İSTANBUL
Merhaba arkadaşlar, bir vakfın bir çalışanı temmuz ayında iş kazası geçirdi. İş kazası bildirimi yapıldı, maaşını tam verdiler. Şimdi;

- eksik gün bildirim formu verilecek mi?

-aylık bildirgede istirahat günlerinde çalışmamıştır işaretlenmesi yeterli midir?
 
Eğer bordroda eksik gün göstermeyip tam 30 gün gösterip maaşını ödediyseler eksik gün formu vermenize gerek yok.

Sadece aylık bildirgede o kişi için "istirahat sürelerinde çalışmamıştır" kutucuğunu işaretlemeniz yeterli.
 
İnternetten raporu onaylandı, bir sıkıntıyla karşı karşıya kalmamak için soruyorum, rapor onaylandıysa eksik gün bildirimi formu da vermeniz gerekir diye birşey çıkar mı sonra karşımıza?
 
Yok çıkmaz.Bordroda ve aylık bildirgede eksik gün gösterirseniz eğer o zaman eksik gün formu veriliyor.Siz bordroda 30 gün gösterin.Raporada onay vermişsiniz zaten sorun yok.Eksik gün formu vermeyeceksiniz.Sadece kutucuğu işaretlemeniz yeterli.

İşyerinde çalışan kişi sayısı 10 ve üzeriyse zaten eksik gün formu hiç verilmiyor bunada dikkat edin.

Ayrıca iş kazası bildirimini sistemden yapmayı unutmayın.
 
Üst