İş Merkezlerinde Kullanılan İşletme Defteri

Üyelik
1 Ağu 2005
Mesajlar
36
Konum
İSTANBUL
İş merkezinin tutmuş olduğu işletme defterinin yeni yıl 2006 yılı için tekrar yeni bi defter tastiklemek gerekir mi? Yoksa kullandığı deftere devam edebilirmi? Şimdiden Tşk.
 
Sayın Derya Zengin,

Eğer kullanmakta olduğunuz defteriniz bitmediyse ocak ayı içinde ara tasdik yaptırarak aynı defteri yeni hesap dönemi için de kullanmaya devam edebilirsiniz. İyi çalışmalar...
 
Sanırım sorum yanlış anlaşılmış olabilir. İş merkezin yönetim kurulu gelir ve giderlerini işletme defterinde tutmaktadır.Vergi mükellefiyeti sadece G.Stopajı yönündendir. Yönetim kurulunun tutmuş olduğu defter VUK'na göremi olması gerek?
 
Derya hanım,

Ben sizin ne sormak istediğinizi tam olarak anlayamadım. Bahsetmiş olduğunuz iş merkezi yönetimi anladığım kadarıyla apartman yönetimlerinde olduğu gibi KDV den muaf. Peki G. Stopaj mükellefiyeti ticaret mahalli olduğundan, hizmetli için ödenen stopajdanmı kaynaklanıyor?
 

Benzer konular

Üst