İş Ortaklığına Ait İşyerinin Tescil Edilmesi ?

Üyelik
2 Haz 2005
Mesajlar
44
İhaleli bir iş dolayısıyla iş ortaklığı kurarak iş aldık.

1. Ancak işin işyerinin tescili hususunda kararsız kaldık. Hangi evrakların bizden normal tescilden farklı olarak isteneceğini ve de ayrı ayrı mı yoksa birlikte tek işyerinde mi tescil edileceğini tespit edemedik.



2. Ayrıca 10 yıl süreli bu işin sonunda tarafımıza ilişik kesme konusunda sıkıntı olmaması için ileride ortaklardan birinin ayrılması durumunda bildirim dışında yapmamız gereken neler vardır.

Şimdiden cevaplarınız için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
 
İş ortaklığı ve tescili ve diğer işlmeleri ile ilgili olarak bilgisi olan arkadaşlardan bende yardım istiyorum.

iyi çalışmalar
 
Zannediyorum cevap verecek yok. Bizim araştırmalarımız aşağıdaki doğrultuda ayrıca İşkur yönü var tabii. Orayada işyeri bilgi formu doldurarak işyeri açacağız.

Herkese iyi çalışmalar.

Hangi Belgeler İsteniyor?

SSK Açılışı

• İhale makamı ile olan sözleşme
• Ortak Girişim olan Firma ile anlaşmamız
• İşyeri Bildirgesi her iki ortağın tek belge
• Ortakların Nüfus kaydı ve İkametgah belgesi
• Ticaret Sicil Gazetesi (her iki firmanın da)
• Vergi Levhası
• Oda kaydı
• İmza sirküleri
• Resmi Defterlerin üst kapakları (tasdikli) fotokopisi
• Mali Müşavirlik Belgesi,Ek9
• Eğer varsa yetki verilen kişinin vekaletnamesi

Ankara Ulucanlar SSK
Ankara Sigorta Primleri Daire Başkanlığı
Antalya SSK İl Sigorta

ÇSGB Açılışı

• İşyeri Bildirgesi her iki ortağın tek belge
• İş ortağı firma ile olan iş ortaklığı sözleşmesi
• Ticaret Sicil Gazete şirketlerin ayrı ayrı
• İhale Makamı ile olan sözleşme
• İmza sirküleri her iki şirketinde

Ankara ÇSGB
Antalya ÇSGB Bölge Müdürlüğü
 
Üst