İşletmeye alınan gayrimenkulün bildirimi

Üyelik
12 Haz 2008
Mesajlar
145
Konum
istanbul
merhaba arkadaşlar,
firmamıza 3 adet gayrimenkul aldık,
anasözleşmede gayrimenkul alabilir-satabilir-kiraya verebilir vs yazıyor,
bu daireleri önümüzdeki aylarda home office olarak da kullanabiliriz, boş boş da bekletebiliriz ilerde değer kazanırsa satabiliriz de,

bunları vergi dairesine bildirmeye gerek varmı?
teşekkür ederim
 

ferhat

Moderator
Forum Yönetimi
Üyelik
6 Haz 2005
Mesajlar
6,858
Konum
İSTANBUL
Ynt: İşletmeye alınan gayrimenkulün bildirimi

Gerek yok.Nedeni ise zaten satın alıp bilançosunuza dahil etmişsiniz.İlerideki tasarruf hakkınıza göre işlem yapılabilir.Örneğin işletme için kullancağınız zaman depo,ofis v.s Ticaret Sicil'de tasdik işlemi gerçekleştikten sonra vergi dairesine bildiri yapıldığı ve yoklama tutulduğu zaman vergi dairesine bildirim yapılmış olur
 
Üst