İşten Ayrılış Bildirgesinde Eksik Gün Sayısının Yanlış Bildirilmesi

Üyelik
15 Şub 2017
Mesajlar
3
Konum
kocaeli
Merhaba,
X kişisi 30.01.2017 tarihinde istifa ederek işten ayrılmıştır. Kişinin 8 gün ücretsiz izni bulunmaktadır.
İşten ayrılış bildirgesi yapılırken eksik gün sayısı 8 yerine 4 olarak girilmiştir. Prime esas kazanç ücretide
26 gün üzerinden hesaplanarak işlem yapılmıştır.
E-bildirge henüz verilmedi. E bildirge işlemini eksik gün sayısını ve prime esas kazancı düzelterek gönderdiğimizde herhangi bir sıkıntı yaşar mıyız?
İşverene herhangi bir idari para cezası uygulanır mı?
Teşekkürler,
 
işten ayrılış bildirgesini 10 gün içinde iptal ederek yenisini düzenleyebilirsiniz herhangi bir ceza ile karşılazmazsınız..
 
10 gün geçtiği için işten ayrılış bildirgesini düzeltemezsiniz.

Ocak dönemi aylık prim ve hizmet belgesini doğru bir şekilde verin. SGK işten ayrılışı değil aylık bildirgeyi baz alır. Bir sorun veya ceza çıkmaz.
 
Aylık bildirgeyi 22 gün üzerinden verin. eksik günü 8 yapın. Maaşınıda 22 gün üzerinden hesaplayıp ödeyin. Maaşları bankaya mı yatırıyorsunuz ve ocak ayı maaşları yattı mı ?
 
Maaşını 22 gün üzerinden verdik. eksik günü 8 yaptık. Maaşı bankadan ödüyoruz ve yatırdık,

E bildirge bilgileri de bu şekilde olucak, herhangi bir ceza işlemi durumu olur mu
 
Üst