fonradar

İşten Çıkan Personel Elektronik Rapor

stajer611

Katkı Sunan Üye
Üyelik
24 Ağu 2012
Mesajlar
261
Konum
ANKARA
Merhaba

31.05.2013 tarihinde işten çıkan personel için 17.07.2013-31.07.2013 tarihleri arası rapor aldığına dair elektronik rapor geldi ve işveren onayı bekliyor.

Bu kişi için RAPOR ekranında belirtilen tarihlerde çalışmamıştır mı olarak işlem yapılması gerekir. Yoksa personelim değil olarak mı işlem yapılması gerekir.

Teşekkürler
 
SGk Gönderiyor. Hatta 2012 yılında işten çıkan personel içinde gelmişti başka bir firmada
 
kişi artık personeliniz değilse ve buna uygun bir seçenek te varsa, elbette ; personelim değildir seçeneğini işaretlemeniz gerekir.
 
Bir kişi en son hangi iş yerinde çalışmışsa elektronik rapor o işyerine gider.Örneğin kişi en son sizin işyerinizde çalıştı ve çıktıktan sonra bir daha başka işe girmedi.Bu kişinin elektronik raporları o en son çalıştığı işyerine gelir.Ta ki kişi yeni bir işe başlayana kadar.Sizin yapmanız gereken ilgili raporu seçip "personelim değil" seçeneğini seçmek.
 
Aynı şekilde personelim degil butonuna tıkladıgımda Sigortalinin Isveren Bilgileri Guncellenemedi. Daha Sonra Tekrar Deneyiniz! şeklinde bir ileti alıyorum, bunun sebebi ne olabilir?
 

Benzer konular

Üst