Burak Tanyeri
Katkı Sunan Üye
selamlar,
yurt dışındaki müşteriye kendi malımızı ihraç edeceğiz.
fakat müşterimiz, bizim ürüne monte edilmek üzere bir yardımcı ürün talebi oldu.
bu ek ürün, tarafımızca yurt dışından ithal edildi, her türlü harcama kendi kasamızdan çıktı.
ve müşterinin isteği bu oluşan masraflar (navlun, sigorta vs.) ile ithal edilen malın fatura bedelini bana tek bir faturada ve ayrıca, yani bizim faturadan hariç olmak üzere yapılan bütün ödemeyi ayrı bir fatura olarak düzenleyin diyor.
bu ek ürünü, bizim mal faturasına ekleyip bir bütün olarak fatura edilecekti fakat müşterinin bu talebi ile iş değişti.
peki, ithalat bedeli ve masrafları kendi mal faturamıza ilave etmeden , fatura etmemizin ne gibi sakıncaları olabilir ?
teşekkür ederim.
yurt dışındaki müşteriye kendi malımızı ihraç edeceğiz.
fakat müşterimiz, bizim ürüne monte edilmek üzere bir yardımcı ürün talebi oldu.
bu ek ürün, tarafımızca yurt dışından ithal edildi, her türlü harcama kendi kasamızdan çıktı.
ve müşterinin isteği bu oluşan masraflar (navlun, sigorta vs.) ile ithal edilen malın fatura bedelini bana tek bir faturada ve ayrıca, yani bizim faturadan hariç olmak üzere yapılan bütün ödemeyi ayrı bir fatura olarak düzenleyin diyor.
bu ek ürünü, bizim mal faturasına ekleyip bir bütün olarak fatura edilecekti fakat müşterinin bu talebi ile iş değişti.
peki, ithalat bedeli ve masrafları kendi mal faturamıza ilave etmeden , fatura etmemizin ne gibi sakıncaları olabilir ?
teşekkür ederim.