Merhaba,
Şimdi siz yönetime raporlama yapacaksınız;
1. Pazarlama gideridir 760 altında görünmelidir.
2. Genel yönetim gideridir 770 altında görünmelidir.
3. Pazarlama gidridir 760 altında görünmelidir
4. Pazarlama giderlidir 760altında görünmelidir
5. Mal alım gideridir 150/153 altında görünmelidir
6. Üretim gidridir 730 altında görnmelidir.
Şimdi her biri farklı gider yerlerine ait olan işlemler ait olduğu bölümden baş bir hesapta göründükleri zaman
(689 gibi) ilgili bölümlerin işletme kaynaklarında kullandığı fonlar yanlış görülecek ve finanasal tablolara hatalı yansıyacaktır.
Bu yüzden 689 hesap yerine her departmana iat ilgili gider yerleri altına KKEG Hesapları Açılmalı ve eş zamanlı olarak açılacak nazım hesaplarda takip edilmesinin en uygun yöntem olacağı açıktır.
Saygılarımla,