- Üyelik
- 26 Şub 2010
- Mesajlar
- 35
merhaba arkadaşlar
1)şirketimizde örneğin bir çalışanın şahsi cep telefon faturasının %50'sini şirket kendisi ödeyip,bu %50 yi kkeg lere
atılıyor.bu atılan kısım içinde bir belge düzenlenmiyor.normalde muhasebe kayıtlarına alınmamalı diye düşünüyorum,alınıyorsada %50 lik kısma bir gider makbuzu düzenlenip öyle kkeg e atılamlı ne dersiniz
2)Arkadaşlar şirket firmayla ilgili olsun veya olmasın veya aldığı belgeler şirket ünvannını tasısın veya taşımasın
önemli olan kendi kasasından filen para çıkışını resmi muhasebesine alma taraftarı:çoğu zamanda buna
gider makbuzu düzenlemeden kişinin şahsi adını taşıyan bu gider belgesini kkeg ye atıyor.
yani mesela bir personelle sözel anlaşması var diyelim.o personelin getirdiği vede o personelin adını tasıyan
belgenin tamamını veya bir kısmını genelde gider makbuzu düzenlemden kkegye atıyor
bu konuda görüşlerinizi rica edeiyorum.
1)şirketimizde örneğin bir çalışanın şahsi cep telefon faturasının %50'sini şirket kendisi ödeyip,bu %50 yi kkeg lere
atılıyor.bu atılan kısım içinde bir belge düzenlenmiyor.normalde muhasebe kayıtlarına alınmamalı diye düşünüyorum,alınıyorsada %50 lik kısma bir gider makbuzu düzenlenip öyle kkeg e atılamlı ne dersiniz
2)Arkadaşlar şirket firmayla ilgili olsun veya olmasın veya aldığı belgeler şirket ünvannını tasısın veya taşımasın
önemli olan kendi kasasından filen para çıkışını resmi muhasebesine alma taraftarı:çoğu zamanda buna
gider makbuzu düzenlemeden kişinin şahsi adını taşıyan bu gider belgesini kkeg ye atıyor.
yani mesela bir personelle sözel anlaşması var diyelim.o personelin getirdiği vede o personelin adını tasıyan
belgenin tamamını veya bir kısmını genelde gider makbuzu düzenlemden kkegye atıyor
bu konuda görüşlerinizi rica edeiyorum.