Arkadaşlar aklıma takılan bir konuyu sizlere danışmak istedim. Normal olarak hepinizin başına gelmiştir. Kdv beyannamelerini verdikten sonra BABS mutabakatı yaparken, B formlarına giripte bize gelmemiş olan faturalar tespit ederiz. Daha sonra da B formuna girmesi sebebiyle düzeltme beyannamesi vermek zorunda kalırız.
İşte mecburiyetten verdiğimiz kdv düzeltme beyannamelerinde vergi dairesine bilgi verme sorumluluğumuz nedir? Zaten düzeltme beyannamesi verirken çıkan kutucuğa niye düzeltme beyannamesi verdiğimizi yazıyoruz. Bazı mali müşavirler ödenecek çıkıp azaldığı zaman vergi dairesine bildirmelisin diyor. Peki devreden kdv olupta devreden çoğaldığı zaman bildirmemize gerek yok mu ?
tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
İşte mecburiyetten verdiğimiz kdv düzeltme beyannamelerinde vergi dairesine bilgi verme sorumluluğumuz nedir? Zaten düzeltme beyannamesi verirken çıkan kutucuğa niye düzeltme beyannamesi verdiğimizi yazıyoruz. Bazı mali müşavirler ödenecek çıkıp azaldığı zaman vergi dairesine bildirmelisin diyor. Peki devreden kdv olupta devreden çoğaldığı zaman bildirmemize gerek yok mu ?
tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.