Kısmi Süreli İşçi Alımında Eksik Gün Bildirimi Yapılmalı mı ?

SerhanSerhan

Tanınmış Üye
Üyelik
2 Ara 2013
Mesajlar
1,479
Konum
istanbul
Firmamızda 3 işçi bulunmakta 4.işçi olarak ayda 10 gün çalışacak kısmi süreli personel alınmıştır
Ağustos ayında kısmi süreli olarak bildirildi
Bu durumda eksik gün bildirimi ilk ay yapılmalımıdır
Yoksa sgk tarafından talep edilmediği sürece eksik gün bildirimi kaç işçi olup olmadığına bakılmadan kalkmış mıdır
Ne yapmalıyız
Teşekkürler
 
Merhaba
Eksik gün bildirimi kağıt ortamında verilmesi şu anda kaldırılmıştır.
7103 sayılı kanun 67.maddesinde yer almaktadır.Bu maddeyi okuyunuz.
 
tahsin bey yorumlarınız için teşekkür ediyorum.Size bir sorum olucaktı

okul aile birliğinde çalışan bir personelimiz var bunu milli eğitim bakanlığına bağlı okulumuzda 15 gün kısmi süreli çalışacak

personelimizin çıkışını yapmadan ana sınıfına kısmi süreli diye giriş yaptık,15 gün okul aile birliğinde,15 günde anasınıfında olucak
sgk bildiriminde eksik güne anasınıfı 06 kod seçilecek kısmi istihdam olucak
okul aile birliğinde de 06 kod mu seçilecek
2 kurumda kısmi süreli iş sözleşmesi kuruma verilecek mi
eksik gün evrakları verilmeyecek mi
hocam ilgili kanunda okul aile birliklerinde mahiyet kodu eskiden 1 idi yeni 2 oldu
ancak okul ana sınıfı 1 onlardada maaş günü 1-30arası olunca normal olarak 23 üne kadar verilecek
 
Üst