Selamlar
Tüm detayları bilmediğimizden yazacağım rakam afaki olacaktır.Şöyle ki;
Noter karar masrafı 100-150 arası
Ticaret Odası Harç masrafı 450 civarı
Elinizde tüm belgeler yeterli sayıda mevcutsa başka pek bir masrafınız olmaz.Ancak;
1- Meslek mensubu bu işlem için ekstra ücret talep etmiş olabilir.(işlem ücreti, yol,kırtasiye vb.giderler)
2- Elinizde yeterli sayıda yoksa,yeni vergi dairesine sunulmak üzere,gazete,imza sirküleri vb.ekstra masrafar çıkabilir.
3- Yeni adresin kira sözleşmesinin damga vergisi çıkacaktır.Detayları bilmediğimizden rakam veremiyorum.
3- Diğer kurumların (belediye,ssk gibi) bilgilendirilmesi amacıyla ilave masraflar çıkabilir.
Bunların hepsini bir kenara koyarsanız sadece adres değişikliğinin maliyeti yukarıda yazdıklarım gibi olur.
Yani masraflarınız sadece noter ve oda masrafından ibaret kalmayacaktır.