Mali Müşavirlerin Tasdik Ettiği Vergi Levhaları

mes_ar

Tanınmış Üye
Üyelik
23 Mar 2007
Mesajlar
2,028
Konum
İSTANBUL
Merhaba,

"Meslek mensupları, ayrıca, levhasını tasdik ettikleri kişilerin ad ve soyadları (unvanları) ile vergi kimlik numaralarına ait bilgileri, Haziran ayının 25'ine kadar, mükelleflerin bağlı oldukları vergi dairesine (ya da l999-3 sayılı Vergi Usul Kanunu İç Genelgesi ile uygun görüldüğü üzere, meslek mensubunun bağlı olduğu Vergi Dairesine) bir yazı ekinde bildirmek zorundadırlar."

Vergi dairesinden başka bir iş için göndermiş olduğumuz elemanımıza, son üç yıl içinde mali müşavirinizin tasdik ettiği vergi levhalarını bildirir yazı getirin demişler. Acaba son üç yıla ilişkin mi yoksa bu yılda onaylananlar mı bildirilecek? Ayrıca biz onaylamıyoruz, vergi dairesine onaylattırın diyoruz. Bu durumda yine de hiç vergi levhası onaylatmadık diye bir yazı gönderilmesi gerekir mi? Bunun cezai bir yaptırımı var mıdır?
 
Ynt: Mali Müşavirlerin Tasdik Ettiği Vergi Levhaları

Arkadaşlar bu konuda bir fikri olan var mı?
 
Ynt: Mali Müşavirlerin Tasdik Ettiği Vergi Levhaları

Merhaba ;

Düşüncem ; eğer onayladığınız vergi levhası yok ise ki yok diyorsunuz bildirimde bulunma zorunluluğunuz yoktur. Son üç yıla ilişkin bir bildirim söz konusu değildir.

Önerim ,bizzat yetkilililerden birisinin ilgili VD yetkilileri ile görüşerek çözüme kavuşturmasıdır.
 
Ynt: Mali Müşavirlerin Tasdik Ettiği Vergi Levhaları

Merhaba,
Peki biz yalnızca kendimizinkini onaylatmışsak bunu bildirmemiz gerekiyor mu?
 
Ynt: Mali Müşavirlerin Tasdik Ettiği Vergi Levhaları

Merhaba ;

Onaylatmışsak ayrı onaylamışsak ayrıdır.

Onaylatmış iseniz bildirime gerek yok , onaylamışsanız sizde mükellef olduğunuza göre haliyle bildireceksiniz.
 
Üst