Merhaba ben 10 yıldır özel bir şirkette güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum. 4 kişiyiz ve çalışma şeklimiz 08:00-16:00 16:00-24:00 24:00-08:00 olarak gerçekleşiyor ve işi bıraktığımız saatin ertesi günü işe gidiyoruz. 8/24. Geçtiğimiz ay toplam 23 gün 08:00-20:00 ve 20:00-08:00 olarak çalıştık yani 12/24. Bu 23 günün 6 günü 2 kişi çalıştık.bir arkadaşım sabah sekizden akşam sekize kadar ben akşam sekizden sabah sekize kadar çalıştım.. 12/12,, 12 saat iş 12 saat istirihat.. Bu ayın 5inde elimze geçen para diğer arkadaşlarla aynıydı. Bizde personel müdürüne sorduk neden eksik bizim maaş diye..verdiği cevap biz normalde haftalık çalışma saatini dolduramıyormuşuz bu yüzden bize mesai verilmiyormuş,yani biz borçlanıyormuşuz her ay..birde pazar günleri çalışmamız haftalık çalışma saatni geçmediği için normal gün olarak geçiyor bu mantıklı bir yaklaşımmı? Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim ...şimdiden çok teşekkür ederim....