Merhaba,
Muhasebeci devir işlemlerinde genel hatları ile nasıl bir süreç izlenmelidir.?
Şöyleki : 2014 döneminin Mayıs ayından itibaren devir aldığım bir şirketin tek düzen hesap planını oluşturdum. Fakat eski meslek mensubu ana ve detay mizan istememe rağmen 2014/2 Geçici döneminde mizanı göndereceğini söyledi. Geçici döneminde kadarki tüm beyannameleri ve tahakkukları işlediğimi düşünürsek, ilk dört ayın hesap devir bakiyelerini kendi sistemime nasıl aktarmalıyım yada aktarabilirim. Şimdiden Teşekkürler.
Muhasebeci devir işlemlerinde genel hatları ile nasıl bir süreç izlenmelidir.?
Şöyleki : 2014 döneminin Mayıs ayından itibaren devir aldığım bir şirketin tek düzen hesap planını oluşturdum. Fakat eski meslek mensubu ana ve detay mizan istememe rağmen 2014/2 Geçici döneminde mizanı göndereceğini söyledi. Geçici döneminde kadarki tüm beyannameleri ve tahakkukları işlediğimi düşünürsek, ilk dört ayın hesap devir bakiyelerini kendi sistemime nasıl aktarmalıyım yada aktarabilirim. Şimdiden Teşekkürler.