Merhaba Arkadaşlar,
Lütfen beni biraz bilgilendirin.
Özbekistan'da bulunan firmamız ile Türkiye'den değişik üreticilerden ayda 3 tır mal satın alıyoruz.
her tır çıkışımız 6-10 arasında değişik üreticiden toplanan mallarla olmaktadır. tabi her üretici kendisi invoice, ve çeki listesi hazırlayıp
kendi ihracatını yapmaktadır. ve buda Özbekistanda gümrük bayaa sıkıntı vermekte bize.
Biz de bu konuyu şu şekilde çözmeye karar verdik.
Türkiyede bir firma kurup, mal satın aldığımız üretilere yurtiçi fatura kestirerek yerli firmamız ile satın alıp
tüm malları tek invoice ve tek çeki listesi ile göndermek gibi bir çözüm bulduk.
zaten bu işi yapan firmalar var ama biz kendimiz yapmak istiyoruz.
Şimdi sizden öğrenmek istediğim; bize LTD mi yoksa şahıs şirketimi gerekir?
LTD olursa aylık standart giderlerimiz ne olur?
şahıs ile LTD arasında ihracatta fark varmıdır?
Lütfen beni bilgilendirin. inanın internette yazmıyor tüm bu bilgiler
Teşekkürler
İyi ÇAlışmalar
Yasir
Lütfen beni biraz bilgilendirin.
Özbekistan'da bulunan firmamız ile Türkiye'den değişik üreticilerden ayda 3 tır mal satın alıyoruz.
her tır çıkışımız 6-10 arasında değişik üreticiden toplanan mallarla olmaktadır. tabi her üretici kendisi invoice, ve çeki listesi hazırlayıp
kendi ihracatını yapmaktadır. ve buda Özbekistanda gümrük bayaa sıkıntı vermekte bize.
Biz de bu konuyu şu şekilde çözmeye karar verdik.
Türkiyede bir firma kurup, mal satın aldığımız üretilere yurtiçi fatura kestirerek yerli firmamız ile satın alıp
tüm malları tek invoice ve tek çeki listesi ile göndermek gibi bir çözüm bulduk.
zaten bu işi yapan firmalar var ama biz kendimiz yapmak istiyoruz.
Şimdi sizden öğrenmek istediğim; bize LTD mi yoksa şahıs şirketimi gerekir?
LTD olursa aylık standart giderlerimiz ne olur?
şahıs ile LTD arasında ihracatta fark varmıdır?
Lütfen beni bilgilendirin. inanın internette yazmıyor tüm bu bilgiler
Teşekkürler
İyi ÇAlışmalar
Yasir