Özel sektörde çalışıyorum. Personel bazen ayda 2-3 gün idari izin kullanabiliyor. Hatta hafta sonu halledebileceği bir takım işleride nasıl olsa idari izin veriliyor diye hafta içine aldırabiliyor. Bunu engellemek için şirket içi yönetmelik şeklinde bir yaptırım düşünüyoruz. Örneğin " Ayda 1 gün idari izin hakkı sözkonusu, bunu aşan izinler aylık maaş bordrosundan düşülerek ücretsiz izin gibi düşünülecek"
Tabi bunu uygularken süreyi aşmış personele idari izin formu değilde ücretsiz izin talep formu imzalatacağız. Böyle bir şey mümkünmüdür? Mümkün değilse başka bir çare varmı? Saygılar
Tabi bunu uygularken süreyi aşmış personele idari izin formu değilde ücretsiz izin talep formu imzalatacağız. Böyle bir şey mümkünmüdür? Mümkün değilse başka bir çare varmı? Saygılar