arkadaşlar merhaba,
biz parakende sektöründe orta ve lüks tüketim grubunda bir firmayız , mağazalarımızda sattığımız ürünlerin değeri yüksek , kendi iç denetçilerimiz var ve mağazalarımız hergün sayılıyor. yeri geliyor sayımda eksik ürün çıkıyor 4-5 bn civarı mesela ve bu hemen hemen her mağazamızda oluyor , ürünü çaldırmış ve farketmemiş oluyor vs vs ben bu ürünlerin bedellerini personellerden tahsil etmek istiyorum , çünkü o mağaza onlara emanert ve dikkat etmeleri gerekiyor. bu durumda nasıl bir yol izlemem lazım. bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilirmi??
biz parakende sektöründe orta ve lüks tüketim grubunda bir firmayız , mağazalarımızda sattığımız ürünlerin değeri yüksek , kendi iç denetçilerimiz var ve mağazalarımız hergün sayılıyor. yeri geliyor sayımda eksik ürün çıkıyor 4-5 bn civarı mesela ve bu hemen hemen her mağazamızda oluyor , ürünü çaldırmış ve farketmemiş oluyor vs vs ben bu ürünlerin bedellerini personellerden tahsil etmek istiyorum , çünkü o mağaza onlara emanert ve dikkat etmeleri gerekiyor. bu durumda nasıl bir yol izlemem lazım. bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilirmi??