Mükellef ilk defa pos ile satış yapacak bazı durumlar var şöyle ki ;
1-Pos ile satış yapıldığında slip yanında fatura da olup müşteriye o şekilde mi gönderilecek?
2-Yanlışlıkla faturasız birisinden kredi akrtı ile para çektiklerinde muhasebe işlemi nasıl olacak?
3-Pos ile satışların muhasebe işlemi nasıl olacak?
4-Her ay kdv beyannemesinde bildirilecek mi?
5-Pos ile satışta dikkat edilmesi gerekenler yapılması gerekenler ve kullanılması gereken muhasebe kodları nelerdir,hesaptaki parayı ve taksitleri nasıl takip etmemiz gerekmektedir?
1-Pos ile satış yapıldığında slip yanında fatura da olup müşteriye o şekilde mi gönderilecek?
2-Yanlışlıkla faturasız birisinden kredi akrtı ile para çektiklerinde muhasebe işlemi nasıl olacak?
3-Pos ile satışların muhasebe işlemi nasıl olacak?
4-Her ay kdv beyannemesinde bildirilecek mi?
5-Pos ile satışta dikkat edilmesi gerekenler yapılması gerekenler ve kullanılması gereken muhasebe kodları nelerdir,hesaptaki parayı ve taksitleri nasıl takip etmemiz gerekmektedir?