Şube açılışlarında defter tasdiki

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Referee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
9 Ara 2009
Mesajlar
92
Sevgili Üstadlar
Siteye yeni üye olduğum için daha önce kdv yanlışlıkla kdv bölümünde sormuştum bu soruyu,fazla cevap veren olmadı onun için buradada sorma gereksinimi duyuyorum.

Yeni gelen bir mükellefimiz eski eşya alım-satımı işi ile uğraşmakta ve başka bir adreste erkek berberliği yapacak.Bana bir muhasebeci,mükellef 2 farklı iş ile uğraştığından dolayı yeni açılan şube için defter tasdik edilmesi gerektiğini söyledi!!Yalnız ben araştırdım ve bu konu hakkında bilgi bulamadım.Bu konuda bilgili olan arkadaşlardan yardım bekliyorum..
 
Ynt: Şube açılışlarında defter tasdiki

Farklı şubelerde, Farklı faaliyetlerde iş yapsada, firmanın tek bir resmi defteri olur.Bütün kayıtlar onda tutulur.
Hesap planında sektörlere göre hesap kodları açarak kayıtlarınızı tutabilirsiniz.


Kolay gelsin.
 
Ynt: Şube açılışlarında defter tasdiki

Şube açılışlarında defter tasdiki yapılmaz. Şube merkezin ayrılmaz parçasıdır.Aynı defterde kayıtlar toplanır.Beyan tektir.Defter tasdikide tektir.


Daha önceden kullanmakta olduğu defteri kullanmaya devam edecek.
 
Üst