Firma merkezi; farklı illerdeki şubelerine, şube sorumlusu olan sigortalı çalışanı adına banka aracılığıyla para gönderiyor. Bu işlem ay bazında bir kaç kez gerçekleştirilmekle birlikte, iş hacmi büyük olduğundan ciddi rakamlara ulaşabiliyor. Şube ildeki bankada hesap açıp, ödeme talimatı ile havalenin çekilmesi daha doğru olmaz mı?
Bankaların muhasebeleştirilmesi kısmında, şubelere bu şekilde, ''personel şahsına'' aktarılan paralar hususunda ayrıcalıklı bir durum var mıdır. Gönderilen para direkt kasaya mı çıkılmalıdır, yoksa farklı hesaplar kullanılmalı mıdır. Ayrıca sigortalı çalışanı adına - masraflar için gönderilmiş olsa dahi- ciddi rakamlara ulaşan paralar gönderilmesinin, sigortalı ya da işveren açısından ileride sorun yaratıp yaratmayacağı hususunu sizlere danışmak isterim.
İyi çalışmalar.
Bankaların muhasebeleştirilmesi kısmında, şubelere bu şekilde, ''personel şahsına'' aktarılan paralar hususunda ayrıcalıklı bir durum var mıdır. Gönderilen para direkt kasaya mı çıkılmalıdır, yoksa farklı hesaplar kullanılmalı mıdır. Ayrıca sigortalı çalışanı adına - masraflar için gönderilmiş olsa dahi- ciddi rakamlara ulaşan paralar gönderilmesinin, sigortalı ya da işveren açısından ileride sorun yaratıp yaratmayacağı hususunu sizlere danışmak isterim.
İyi çalışmalar.