Toplu Gönderi Tevdi Listesi ve Posta Alındısı

Üyelik
13 Kas 2012
Mesajlar
1
Konum
bursa
Herkese iyi çalışmalar diliyorum. Bu benim ilk mesajım. Ben bir sosyal güvenlik kurumunda muhasebe bölümünde çalışıyorum. İhtiyacım olan bilgiyi "Sosyal güvenlik kurumları harcama belgeleri yönetmeliğinde" bulamadım. Size danışmak istedim. PTT den alınan "Posta Alındısı" ve "Toplu Gönderi Tevdi Listesi" ile ödeme yapılabilir mi? Bu belgeler fatura yerine geçer mi? Geçer ise bununla ilgli mevzuata nasıl ulaşabilirim? Teşekkürler.
 

bulent249

Tanınmış Üye
Üyelik
27 Ara 2006
Mesajlar
3,850
Konum
ADANA
Bahsettiğiniz belgeleri gider olarak işleyebilirsiniz. Toplu gönderi tevdi listesinde alıcıların bilgileri ile tutarların tek tek yazılması ve listeninde ptt tarafından kaşe-imza uygulanması gerekir. Posta idaresi bunun dışında fatura veya başka bir belge vermiyor.Ayrıca VUK 228.maddesinde bazı harcamaların belgesiz olarak gider yazılabileceği belirtilmiştir.
 
Üst