Ben özel bir şirkette kadrolu olarak 5 mayıs 2010 tarihinden itibaren çalışmaktaydım.4 şubat 2011 tarihinde işyerinden tarafıma telefon acılarak insan kaynakları müdürünün beni görüşmeye cağırdığı söylendi.Telefonda bilgi vermedikleri icin isyerine gittim,idari işler müdürü odasına cağırarak deneme süresinde olduğumu ve işime son verildiğini pazartesi günü imzalanacak evraklar olduğunu o gün gelmemi söyledi.Hizmet süresi 6 Aydan 1,5 Yıla Kadar Sürmüş İşçi İçin : 4 Hafta ihbar süresi olduğunu biliyordum.Yada bu ihbar süresi tutarınca 4 haftalık verileceğini.Benim işyerinden talep edebileceğim haklar nelerdir? Mağdur olduğumu düsünüyorum.Calışma saatimiz maaş bordromuzda 225 saat gösterildiği halde biz bazen 250 bazen 260 saat calısıyor maaşımızın bir kısmını bankadan bir kısmını elden alıyorduk.Fazla mesailerimizi 240 saat üstü icin alıyorduk örnek 259 saat calısıyorsak 19 saatini alabiliyorduk.Cumartesi ve pazar günleri vede geceleri calısmıyor gösteriliyorduk.Ben işyerinden mağdur olduğum icin fazla mesailerimi calıstığım hafta tatillerini resmi tatillerinin ücretini isverenden talep edebilirmiyim vede tazminat davası acabilirmiyim.Calısma sistemimiz 2 gün gündüz nöbeti 10 saat, 1 gün izin 2 gün gece(bazen 3 gece) 1 gün izin şimdiden tesekkür ederim