- Üyelik
- 11 Eyl 2007
- Mesajlar
- 66
bir şirket 2007 ağustos ayında yeni bir şube açıyor ve bunu maliyeye bildiriyor, maliye de yoklamasını tutuyor. ancak bugüne kadar şube için vergi levhası tasdik ettirilmiyor.
bu şubenin vergi levhası düzenleyip tasdik ettirmesi gerekiyor mu, yoksa fotokopi kullanabilir mi..
tasdik ettirmesi gerekiyorsa bunda süre ne zamana kadar..
bunu araştırdım ama, yıl içinde şube açanlar için süre belirtilmemiş.... ve bazı işletmelere ait şubelerin de fotokopi kullanabileceğine değinilmiş.
bir ihtimal de, muhasebecinin tasdik etmesi, eğer muhasebeci tasdik ederse ne zamana kadar bunu maliyeye bildirmesi gerekiyor.
bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim...
bu şubenin vergi levhası düzenleyip tasdik ettirmesi gerekiyor mu, yoksa fotokopi kullanabilir mi..
tasdik ettirmesi gerekiyorsa bunda süre ne zamana kadar..
bunu araştırdım ama, yıl içinde şube açanlar için süre belirtilmemiş.... ve bazı işletmelere ait şubelerin de fotokopi kullanabileceğine değinilmiş.
bir ihtimal de, muhasebecinin tasdik etmesi, eğer muhasebeci tasdik ederse ne zamana kadar bunu maliyeye bildirmesi gerekiyor.
bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim...