Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

Üyelik
11 Kas 2008
Mesajlar
43
Merhabalar Arkadaşlar
Öncelikle sınava giren tüm arkadaşlarımıza geçmiş olsun.
Son dersim olan denetim ile ilgili söylemeden geçemeyeceğim durum var sizlerle paylaşmak istedim.
Temmuz sınavında 70-80 beklerken 35 alıp şaşıp kalanlardanım :D
komisyon değişti dediler kaynak değişti dediler hasan türedinin kitabını alıp hatmettirdiler.
Neticede çok zor bir sınav beklerken çıkan sorular bi çoğumuzu şaşırtmış olsa gerek
toplamda 11-12 konu varken sadece 2 konudan 5 sorunun çıkması hem sevindirici hemde bir okadar
hayalkırıklığıydı bende. Geçen sınav çok kalan olduğu için sanırım bu sınavı bana göre kolay yapmışlardı.
Umarım birçoğumuzda benim gibi sevinmiştir. Bunuda verirsem bu iş bitti demektir.
inşallah hepimiz emeklerimizin karşılığını alırız.. ::)
 
Üyelik
27 Haz 2009
Mesajlar
107
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

Evet bu sınav kesinlikle birikenleri temizleme operasyonuydu.Bu şekilde sınav kolay kolay denk gelmez.
 
Üyelik
7 Eyl 2010
Mesajlar
387
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

soruları okuduğumda şok oldum :)
ama adamın her sınavında
bi denetim standarlarını
bide teknikleri muhakkak soruyo zaten :)
inşallah sonuclarda yüzümüzü güldürür.
 
Üyelik
21 Mar 2009
Mesajlar
94
Konum
İstanbul
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

Merhaba ben soruları yaptım ancak yanlarına açıklama yapma gereğini görmedim. Açıklama yapın dememiş. Sizce açıklamalarını da istiyorlar mıydı?
 
Üyelik
7 Eyl 2010
Mesajlar
387
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

ben yaptım çünkü açıklama istemediğinde sadece yazınız diye belirtiyor bu arıza adam :)
 
Üyelik
23 Nis 2009
Mesajlar
1,210
Konum
istanbul
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

Benimde o sınavda en çok sevindiğim şey fiziki inceleme sorusunu çok güzel ezberlemiştim hatta sınava girmedn önce arkadaşıma keşke fiziki incelemeyi sorsalar dedim ve hobaaa 20 puanlık fiziki inceleme işlemlerini sırasıyla anlatın sorusu çıktı ynai hoca ilk sorulardan kafasına göre puan kırsa bile 1 tane tam anlamıyla yapılmış 20 puanlık bir sorum var artık diğerlerindende 30 puanı verirse denetim diye bir derdim kalmıyor :):)
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

gereken notu alsamda almasamda... Bu sitede Not yayınlayan bir arkadaş vardı.
Allah ondan razı olsun. kendisinin takma adını hatırlamıyorum ancak teşekkür ederim.
 
Üyelik
26 Ocak 2007
Mesajlar
821
Konum
İstanbul
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

Allah holden17 arkadaşımdan razı olsun. Denetime girmemeyi planlıyorken gönderdiği sadece 20 sayfalık notlardan 4 soru çıktı. Geçsem de kalsam da kendisine çok çok teşekkür ediyorum.
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

sedateroglu ' Alıntı:
Allah holden17 arkadaşımdan razı olsun. Denetime girmemeyi planlıyorken gönderdiği sadece 20 sayfalık notlardan 4 soru çıktı. Geçsem de kalsam da kendisine çok çok teşekkür ediyorum.

23 sayfalık bi notdu galiba dimi.. holden17 ise ondan razı olsun diyim o zaman
 
Üyelik
11 Kas 2010
Mesajlar
21
Konum
İSTANBUL
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

ben fiziki tekniklerin cıkacağını zannetmiordum nedeni de ıkı sınavdır aynı seyleri sormasıydı dedim herhalde 3.de sormaz diye tek bıraktığım konuydu sansıma o cıktı 5 sorudan 3'DE tekniklerden cıkınca resmen cuvalladım.denetim kanıtlarını sıralayarak az bucuk benzetmeye calıssamda.. olmadı herhalde.. :) su halde elimden bişey gelmiyor yazık bana .. :) !
 
Üyelik
26 Ocak 2007
Mesajlar
821
Konum
İstanbul
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı

Ama dikkat edersiniz bu hoca komisyona geldiğinden beri (Mart/2010) her sınavda bir önceki sınavda çıkan bir soru kesin çıkıyor.
 
Üyelik
6 Eki 2010
Mesajlar
571
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

arkadaşlar sevinmeyin temizleme operasyonu da demeyin bence çünkü geçen sınavda 100 lük kağıdım 36 idi. bu sınavda da yine kendimden eminim ama hocadan emin değilim. geçen sınav daki gibi okuyorsa kağıtları yandık. tek dersimdi ya tek.
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

denetimzede ' Alıntı:
arkadaşlar sevinmeyin temizleme operasyonu da demeyin bence çünkü geçen sınavda 100 lük kağıdım 36 idi. bu sınavda da yine kendimden eminim ama hocadan emin değilim. geçen sınav daki gibi okuyorsa kağıtları yandık. tek dersimdi ya tek.

tüm moralim bozuldu bak şimdi:(
 
Üyelik
26 Ocak 2007
Mesajlar
821
Konum
İstanbul
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

denetimzede ' Alıntı:
arkadaşlar sevinmeyin temizleme operasyonu da demeyin bence çünkü geçen sınavda 100 lük kağıdım 36 idi. bu sınavda da yine kendimden eminim ama hocadan emin değilim. geçen sınav daki gibi okuyorsa kağıtları yandık. tek dersimdi ya tek.

İşte herhalde adam bu tarz itirazların önüne geçmek için bu sefer Standartları sormuş. Adı üzerinde standart cevabı bir tane olur. Neresinden puan kıracak ki. Hadi desen geçen sınavda İç denetçi ile bağımsız denetçi arasındaki farkları kendisi gibi yazmadın diye amaç, yöntem, yaklaşım farkı diye değerlendirmedin diye puan vermedi, denetim programlarının yararlarını alt alta yazın demiş belki sen yan yana yazmışsındır o çok büyük bi hata:D ondan vermemiştir. Şaka bi yana aslında haklısınız sonuçlar açıklanmadan geçtim dememeli. Ama ben yine soruların tek cevabı olduğu için yorum olmadığı için puan kırılacak bi yer göremiyorum.
 
Üyelik
6 Eki 2010
Mesajlar
571
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

ya hayır kusura bakma yani umutlanma demek istedim

geçen sınav da arıcaklar diye abartmıyorum 72 gün telefonumla yatıp kalktım sonuç aramadılar sonuç açıklandı en güvendiğim ders olan denetim den kalmışım resmen dizlerimin bağları çözüldü başım dönmeye başladı olmazdı ya olamaz ama oldu şimdide yine girdim sınava yine kağıttan eminim hocalarımız napçak bilmiyorum?

arkası 72 gün sonra :D
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

denetimzede ' Alıntı:
ya hayır kusura bakma yani umutlanma demek istedim

geçen sınav da arıcaklar diye abartmıyorum 72 gün telefonumla yatıp kalktım sonuç aramadılar sonuç açıklandı en güvendiğim ders olan denetim den kalmışım resmen dizlerimin bağları çözüldü başım dönmeye başladı olmazdı ya olamaz ama oldu şimdide yine girdim sınava yine kağıttan eminim hocalarımız napçak bilmiyorum?

arkası 72 gün sonra :D

cok bedbaht oluyorum... ben not yukseltme diye girdim bu sınava cok pis bunalıma girdim simdi:(
 
Üyelik
6 Eki 2010
Mesajlar
571
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

sayın sedateroglu arkadaşım

sınavdan sonra hocanın cevapları açıklandı birebir aynıyız desem ne dersin boşu boşuna hakkımı yediler demiyorum. bu zaten yalancılık olur.

kaldığım dersler daha öncede oldu 48 e itiraz bile etmedim olmadı dedm ama bu farklııı cevabınızı bekliyorum...
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

denetimzede ' Alıntı:
sayın sedateroglu arkadaşım

sınavdan sonra hocanın cevapları açıklandı birebir aynıyız desem ne dersin boşu boşuna hakkımı yediler demiyorum. bu zaten yalancılık olur.

kaldığım dersler daha öncede oldu 48 e itiraz bile etmedim olmadı dedm ama bu farklııı cevabınızı bekliyorum...

sınav kağıdına yanlış isim filan mı yazdın nasıl oluyor oyle ya:(
 
Üyelik
6 Eki 2010
Mesajlar
571
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

battibalikyangider ' Alıntı:
denetimzede ' Alıntı:
ya hayır kusura bakma yani umutlanma demek istedim

geçen sınav da arıcaklar diye abartmıyorum 72 gün telefonumla yatıp kalktım sonuç aramadılar sonuç açıklandı en güvendiğim ders olan denetim den kalmışım resmen dizlerimin bağları çözüldü başım dönmeye başladı olmazdı ya olamaz ama oldu şimdide yine girdim sınava yine kağıttan eminim hocalarımız napçak bilmiyorum?

arkası 72 gün sonra :D

cok bedbaht oluyorum... ben not yukseltme diye girdim bu sınava cok pis bunalıma girdim simdi:(


ciddimisin?
 
B

battibalikyangider

Ziyaretçi
Ynt: Aralık ayı denetim sınavı hakkında.!

denetimzede ' Alıntı:
battibalikyangider ' Alıntı:
denetimzede ' Alıntı:
ya hayır kusura bakma yani umutlanma demek istedim

geçen sınav da arıcaklar diye abartmıyorum 72 gün telefonumla yatıp kalktım sonuç aramadılar sonuç açıklandı en güvendiğim ders olan denetim den kalmışım resmen dizlerimin bağları çözüldü başım dönmeye başladı olmazdı ya olamaz ama oldu şimdide yine girdim sınava yine kağıttan eminim hocalarımız napçak bilmiyorum?

arkası 72 gün sonra :D

cok bedbaht oluyorum... ben not yukseltme diye girdim bu sınava cok pis bunalıma girdim simdi:(


ciddimisin?

evet gayet ciddiyim 59,648 not ortalamam bu sınavdan 50 almistim 57 alirsam belgeyi alicaktim da..

sen simdi boyle diyince butun umutlarım coktu..:(
 
Üst